W I T A M Y - W - S K L E P I E - I N T E R N E T O W Y M
Wybierz kategorię
Producent
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Język
PolskiEnglish
Regulamin sklepu
Sklep internetowy, działający pod adresem www.salon-gerda.kqs.pl, prowadzony jest przez PPHU SALON".
ul.Wolności 31 41-500 Chorzów
Konto do przelewów MBank 58 1140 2004 0000 3602 3795 4769
ul.Bieruńska 26 43-200 Pszczyna
tel/fax (032) 210-44-61
tel/fax (032) 2413-428
Firma prowadzi działalność od 1991 roku i wpisana jest do Rejestru Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chorzowa pod nr 4282

Polityka prywatności

Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim. Pozyskiwanie danych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami/. Dane osobowe mogą być edytowane i usuwane samodzielnie przez zarejestrowaną osobę lub na jaj żądanie przez obsługę sklepu.


Regulamin zawiera uregulowania organizacyjne serwisu. Jego akceptacja jest warunkiem użytkowania Sklepu Internetowego



1. Informacje ogólne





Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są wartościami brutto i zawierają podatek VAT.


2. Korzystanie z serwisu



Aby móc kupować w sklepie internetowym należy zarejestrować się jako klient.

Użytkownik rejestrując się w sklepie internetowym jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych pod rygorem usunięcia konta lub niezrealizowania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikowania danych osobowych drogą telefoniczną.
Rejestracja jest jednoznaczna z oświadczeniem przez Kupującego, iż zapoznał się z regulaminem sklepu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. A także, wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych w celu realizacji zakupów.

Klient może usunąć swoje konto w dowolnym momencie.

W przypadku problemów w korzystaniu z serwisu należy dany problem zgłosić do Biura Obsługi Klienta.



3. Zamówienia

Specyfika oferowanego towaru tzn różnorodność:
- kolorystyki;
- rozmiaru;
- rozstawu;
- zastosowania;
- materiału z jakiego jest wykonany towar;
- wymiarów;
- kierunku otwierania;
- potrzebnej wytrzymałości;
- itd
sprawia, że:
Jeżeli zamówiony towar znajduje się w naszym magazynie, zobowiązujemy się zrealizować zamówienie w ciągu 48 godzin od jego złożenia.

Jeżeli zamówiony towar nie znajduje się w naszym magazynie lub nastąpi jego wyczerpanie w trakcie zamawiania, czas realizacji zamówienia może wzrosnąć do 14 dni roboczych.

Niektóre nietypowe towary jak np wkładki o długości łącznej 9 cm i powyżej są sprowadzane na zamówienie Czas oczekiwania od 2 do 3 tygodni Również cena tych towarów może ulec zmianie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia lub wydłużenie czasu realizacji, jeżeli wina nie leży po naszej stronie.

.

Realizujemy wysyłkowo tylko zamówienia przekraczające kwotę 50 PLN (netto)

Ogólnie w przypadku wkładek zamkowych rozmiary powyżej łącznej długości przekraczającej 9 cm sprowadzane są pod zamówienie

Każde zamówienie może być przez zamawiającego anulowane do czasu, kiedy posiada ono status "Zam. przetwarzane". Jeżeli paczka została już wysłana, klient zobowiązany jest ją odebrać, zgodnie o ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204).

Nie będą realizowane zamówienia:
wzbudzające wątpliwości, opatrzone nieprawidłowymi danymi adresowymi podanymi podczas rejestracji lub w przypadku braku możliwości potwierdzenia.

Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Koszty przesyłki wyliczane są wg stawek Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Nie ponosimy odpowiedzialności, jeżeli poczta lub kurier uszkodzą przesyłkę. Dokładamy jednak wszelkich starań aby ją odpowiednio zabezpieczyć.
Mozliwy jest odbiór osobisty towaru w naszych punktach sprzedaży detalicznej po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu.
Przy zakupach powyżej 1000 PLN (netto) przejmujemy koszty wysyłki pod warunkiem wcześniejszej wpłaty należności na nasze konto i w takim wypadku w promieniu 30 km od siedzib naszej firmy towar dowozimy własnym transportem.
W uzasadnionym przypadku, dla stałych klientów możliwe jest przeniesienie płatności na późniejszy okres, negocjacja cen, przeniesienie kosztów przesyłki na sprzedającego
Do każdej przesyłki dołączonac zostanie faktura Vat Dokumenty te stanowią podstawę zwrotu lub reklamacji towaru.
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez Sprzedającego. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem lub faksem w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta.



4. Płatności

Zobowiązujemy się umożliwić w miarę możliwości jak najwięcej sposobów płatności. Wszystkie sposoby płatności są przedstawiane podczas składania zamówienia.
Wpłaty proszę kierować na konto sklepu. Dokonanie wpłaty na inne konto, nie jest traktowane jako płatność za zamówione towary.
W przypadku nie uregulowania płatności w terminie 21 dni od daty złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane.


5. Pozostałe

Zamówienia składane w sklepie internetowym realizuje Centrala PPHU "SALON" 43-200 Pszczyna ul.Bieruńska 26 tel/fax (032) 210-44-61
Dział Handlowy jest jedynym działem, który utrzymuje bezpośrednie kontakty z klientami.


Regulację dotycząca zakupów na odległość możesz znaleźć w Ustawie z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204).
Sklep Internetowy SALON - GERDA
Drzwi, zamki, klamki, kłódki, zabezpieczenia
Aktualna Data: 2017-11-25 04:49
Data Ostatniej Aktualizacji: 2016-10-14